2011年3月15日 星期二

Before n After




基于有读者提出要看我拔掉小虎后之前和之后的照片,沉寂了几天后,脸部不协调感逐渐消失,特此附上照片两张,看看有啥差别。僵硬笑容不再,我又可以咧嘴大笑了,呵呵呵。

Before
小虎还在我右边嘴角时,每次我笑,它都跑出来透透气。

After
小虎被我忍痛拔掉后。其实外观也没太大差别,就少了个东西突出来,牙龈部分依然在肿,偶尔会隐隐作痛,但没大碍,这就是吃饱没事做的代价。

3 則留言:

浪客行 提到...

哇!!! 美啊!!!

ahsher 提到...

hehee.. thanks!

both are very pretty photos of you wor... *wink*
(so can't see the different)

but guess now you can laugh out wholeheartedly.. without 小虎 blocking the way :)

btw, seems like looking slimmer in the 2nd photo? (sharper face)eating lesser coz of the tooth extraction?

ks 提到...

浪客行,谢谢你!

ah sher, hehehehei agree wif u x much different, only a little thing disappeared, not so obvious. now can have big big smile ored:D

ur eyes is really sharp..many ppl also said i m getting slimmer, so happy!!! i guess it's because consume less rice during these few months. it's work!